پدرام بهمنی نمونه ای هنرمند و توانا از جامعه توانخواهان استان است
/ معلولان از ایفای نقش اجتماعی خود رویگردان نباشند

استاندار کردستان برای ارج نهادن به همت والای معلولین ، توان افزایی و توانمندسازی این قشر از جامعه که مصداق بارز رحمت و حکمت پروردگار هستند، به همراه مدیرکل بهزیستی استان کردستان ،در محل تمرین موسیقی پدرام بهمنی، نوازنده حرفه‌ای و هنرمند توانخواه حرکتی، عضو انجمن معلولین حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان، "اسماعیل زارعی کوشا" با حضور در محل تمرین موسیقی پدرام بهمنی، نوازنده حرفه‌ای، معلول توانخواه ضایعه نخاعی در سنندج، ضمن اظهار خرسندی از دیدار با این جوان هنرمند، صاحب اندیشه، فکر و ایده، به اهمیت مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: جامعه دارای معلولیت می توانند با اتکاء به توانمندی‌های خود در راستای توانمندسازی و رفع محدودیت‌های جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی معلولان را با جامعه هماهنگ می‌کند، خطاب به این هنرمند توانخواه اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های خود در حوزه موسیقی را به روز خاص و تاریخ مشخصی محدود نکنید بلکه همواره با این شور و هیجان تا رسیدن به قله‌های آمال و پیشرفت تلاش کنید و پیشقراول موسیقی فاخر و جذاب کردی که سرمایه بزرگ و غنی ملی است، برای نسل جوان امروزی باشد.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه نمونه‌های موفق معلولان بایستی به جامعه معرفی و از این قشر حمایت شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بستر افزایش مشارکت اجتماعی جامعه معلولین فراهم شود.

زارعی کوشا با ذکر اینکه معلولان از ایفای نقش اجتماعی خود رویگردان نباشند، ادامه داد: موسیقی فرصت بیان احساسات و موثر در ارتقای ذهنی معلولین است لذا از این منظر بر مبنای معلولیت، در عرصه شعر و نوازندگی به توان افزایی دست یابید.

در ادامه این دیدار، پدرام بهمنی هنرمند توانخواه حرکتی ، شاعر و آهنگ‌ساز سنندجی ضمن اظهار رضایت و خرسندی، از حضور صمیمانه استاندار در این جمع جهت دیدن تمرین موسیقی قبل از اجرا، قدردانی کرد و به بیان مطالبات و دغدغه‌های خود پرداخت.

پدرام بهمنی نمونه ای هنرمند و توانا از جامعه توانخواهان استان است
/ معلولان از ایفای نقش اجتماعی خود رویگردان نباشند

پدرام بهمنی نمونه ای هنرمند و توانا از جامعه توانخواهان استان است
/ معلولان از ایفای نقش اجتماعی خود رویگردان نباشندپدرام بهمنی نمونه ای هنرمند و توانا از جامعه توانخواهان استان است
/ معلولان از ایفای نقش اجتماعی خود رویگردان نباشند

گفتنی است؛ کنسرت پدرام بهمنی در سنندج، شهرخلاق موسیقی با هدف ایجاد انگیزه برای جامعه معلولین، مصادف با روز جهانی معلولان در آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 95700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد